Friday, October 14

Kenapa Kita Tak Dapat Apa yang Kita Nak

Artikel ini adalah sumbangan dari CikTomyam

Tetiba rasa nak jadikan blog ini sebagai blog motivasi..erkk..macam tak layak ja kan..haha. Tapi bila CT tengok balik banyak juga entry yang ada konsep motivasi, sindiran yang kena batang idung sendiri. Sebenarnya, entry yang ditulis adalah daripada pengalaman yang dilalui CT dan juga apa yang dirasakan yakni daripada pandangan dan pendapat CT. Tak salahkan berkongsi perkara macam tu kat blog sendiri. ( Blog aku suka hati akulah =p ).