Friday, September 16

dulu cik sekarang puan

salam jumaat semua...

last entry aku, hari jumaat yang tah ke berapa minggu tah, punyala lama aku tak hupdate, bukan saje kat 100penulis, malahan kat therosputih tu sendiri...nak kata sebok kahwin, aku rasa 2,3 ari before majlis tu je yang memang aku akui sangat bizi, tapi pastu...melenggang mak limah jer...

alang2 dah menulis kat sini, nak le aku ucapkan berbanyak2 terima kasih atas ucapan yang aku terima baik dari  rakan blogger mahupun kawan2 sekerja dan sekolah dulu...paling tak leh blah, komen dari koshary,