Friday, March 25

cinta atau buta?


haha...tajuk...takleh blah betol kan...sape yang selalu bace entry aku kat sini, korang jangan terkejut kalu budak mentah ni tetibe nak cakap isu cintan cintun...selalunya cakap pasal plan pe aku nak buat sepanjang minggu, pastu psl apa yang telah aku jalani dan alami...tp kali ni? CINTA? wow...hihihi

sape yang tak pernah jatuh cinta? tak 2,3 kali, kompem pernah merasa kan betapa indahnya cinta...terbang lalalala je rasa, sebab tu lah ada pepatah mandi tak basah, makan tak kenyang, tido tak lena...sume sebab gara2 tak terasa setiap saat yang berlalu, indah sungguh cinta itu...