Friday, March 18

Hantu Menuntut Keadilan?


Assalamualaikum semua.hari ni nak berkongsi satu petikan berita yang menarik perhatian saya, baca ye..


Kuala Lumpur, Mar 17 (ANI): A building in Malaysia that houses at least eight civil courts is deemed to be haunted after court officials claimed to have experienced paranormal activities.
A court policeman claimed the ghostly incidents occurred shortly after the courts moved into the towering Menara Cyberport at Jalan Bukit Meldrum, formerly called Menara Sarawak, in January.

cuti sekolah tinggal 2 hari lagi


dup dap dup dap...dah tinggal 2 kerat je lagik cuti...adehla...pasni, nak kena tempuh mcm2 ragam plak...nak buek camno, life must go on kan...nak tak nak, kena telan jugak...

ari tu, entry aku psl plan apa nak buat sepanjang cuti ni...so, setakat ari ni, sumenya dah dipenuhi kecuali part nak jumpa kengkawan...sobabnyo, kawan2 sume tak balik cuti sekolah nih, pastu plak, ngan cuaca tak menentu 2,3 menjak nih, lagilah mengharukan suasana cuti...