Thursday, February 10

Fasa-fasa Bercinta




ok kali ni aku mau cerita pasal fasa-fasa bercinta... hehe... berdasarkan apa yang aku baca dan perhatikan dalam kalangan kawan-kawan sekeliling aku... bercinta ni ada larr beberapa fasa... hehe... senang cerita aku bahagikan kepada tiga fasa larr yang paling mudah...



fasa 1 (3 bulan pertama)
fasa pertama adalah fasa paling indah bagi sapa-sapa yang mula bercinta... yalah bunga-bunga cinta baru mau mekar kan... hehe.. proses perkenalan masih bejalan. masing-masing teruja dengan pasangan baru masing-masingkan... jadi memang larr kan bahagia gila. inilah fasa bagi si lelaki menunjukkan kelebihan diri dia.. supaya yang perempuan teruja... perempuan pun macam tu juga.. masa ni lah mau tunjuk baik.. mau tunjuk manja... yalah.. mau tarik hati pasangan masing-masing. ...

Sambut Hari kekasih a.k.a Valentine's Day?


Memanglah seronok kalau terima hadiah. Terima bunga. Terima kek. Terima coklat. Terima pewangi. Terima bear. Lagi seronok kalau terima kereta sport. Masalahnya, kenapa hanya 14 Februari je nak bagi? Hari lain tak boleh bagi ke?

Kalau nak bagi semua hadiah tu, bagi hari ni pun bukannya aku nak tolak hu hu hu macamlah ada orang nak bagi kat aku kan ish! ish! ish! Payah betul kalau perasaan perasan tu meluap-luap kan?

Perlu sangat ke nak sambut hari kekasih a.k.a Valentine’s Day ni? Bagi yang nak berkasih sayang tu, sambutlah pada hari yang lain. Kalau aku...hari-hari aku nak sambut. Ada ke orang nak sambut hari kekasih dengan aku setiap hari? Kering lunyailah poket ya kalau setiap hari hu hu hu



Perbezaan dahulu dan sekarang

Powered by BannerFans.com
Assalamualikum.
Apa khabar kawan-kawan? Semoga sihat selalu dan sentiasa ceria. Minggu ini minggu pertama di tempat kerja. Juga minggu pertama bergelar pekerja. Hari pertama memang sangat rilek. Al-maklumlah, semuanya masih dalam mood cuti ataupun holiday blues. Memang terasa agak liat untuk datang kerja selepas bercuti selama hampir seminggu. Dikesempatan yang ada ini saya hendak berkongsi  tentang perbezaan makan dan makanan saya yang dahulu dan sekarang.