Tuesday, February 8

You will never have a boyfriend!


Ever look at somebody and think of this?


Inikah dia cinta pandang pertama?






"Tumpang lalu," tiba-tiba seorang lelaki minta aku mengalihkan sedikit badanku yang mungkin 'terover' besarnya di tengah-tengah beranda kaki lima di hadapan kelas. Aku mengalihkan sedikit badanku sambil mengomel kecil, "Tak kan tak boleh lalu kot. Aku bukan besar pun."

Kisah itu berlalu beberapa ketika tanpa aku ingati. Namun ia kembali berlegar di ruang mata saat aku sedang menunggu pakwe adikku di foodcourt untuk pulang ke rumah selepas kuliah. Lama pula terpaksa menunggu pada hari itu sehingga aku dihimpit rasa bosan, aku pun meluaskan pemandangan. Eh, betul ke mengusya-usya sekeliling meluaskan pemandangan? Layankan saja lah labu.

Kenapa kita perlu senyum?? ^_^



Hari tu ada member i kat FB letak status dia macam ni

give me a very good reason to smile again, dear february.