Thursday, January 27

Ciri-ciri lelaki idaman

Powered by BannerFans.com

Assalamualaikum.
Apa khabar kawan-kawan? Semoga sentiasa sihat walafiat dan semoga bahagia selalu. Sepanjang minggu lepas menghadiri Kursus IBS Installer di Grand Continetal Hotel. Seronok walaupun penat. Dapat jumpa kawan-kawan baru. Masa untuk berehat hanya tinggal lebih kurang seminggu sahaja lagi. Sebab bermula bulan Februari ini saya akan mula bekerja.


Mana Satu Bunga Terbesar Di Dunia




Sebelum ni kita biasa dengar Rafflesia tu adalah bunga terbesar di dunia.. tapi betulkah??? aku tergerak mau tau bila ada orang bagi komen ni...

"aku rasa raflesia bukanla bunga terbesar.. bunga terbesar adalah dari genus amormophallus yg juga byk tumbuh di sekitar sabah.."

so aku pun meminta pertolongan encik google yang baik hati. setelah berusaha dengan besungguh-sungguh aku dapat dah jawapan dia... hehe sedia??? 

Masih Belum Terlambat



Yup! masih belum terlambat lagi. Apa yang belum terlambat ni?

Belum terlambat lagi untuk sertai Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia yang aku anjurkan. Masa aku umumkan buat kontes ni Disember tahun lepas, aku tak teringatpun yang aku akan terlebih-lebih sibuk hingga tak sempat nak promosipun kontes tersebut dan berblogwalking.

Ingatkan bulan baru di tahun baru (2011), jadual aku yang padat itu akan teratur semula, tetapi tetap juga tidak berubah. setiap hari penuh dengan rutin harian yang kian bertambah dengan hujung minggu juga terisi dengan pelbagai aktiviti sosial dan bermasyarakat. tak sempat pun nak jejalan ke blog rakan-rakan (kecuali beberapa rakan tetap yang aku jarang ketinggalan ikuti perkembangan mereka—walaupun ada masanya, terpaksa qada baca entri yang lepas-lepas juga).