Friday, September 23

suram sahaja


salam jumaat salam satu malaysia khas buat pembaca tersayang...

korang perasan tak nape 100penulis sekarang makin sunyi eh? rasa cam tak meriah je...kalu realiti nih, ibarat lorong belakang2 kedai yang kedai2 tu dalam proses nak dirobohkan je...sunyi sepi jer...

mana pegi editor2 100penulis yang berpuluh2 itu? korang bizi eh?




jomla korang2 sume, kita meriahkan lagi entry2 kat seni...



Mengenai Penulis Entri Ini :
therosputih juga penulis untuk blog therosputih. Anda boleh mengikuti beliau di sini pada setiap hari Jumaat. Untuk membaca semua hasil penulisan beliau di blog 100penulis.com, anda boleh klik label therosputih. Selamat berkenalan dan selamat mengomen entry ini.=)

6 comments:

Shazz said...

sy tertanya2 jugak. mana perginya editors? kat tepi tu nama byk.. nabilah, asada.. tp nampak cam rosputih dan anyss je

anyss said...

Assalamualaikum,
Hmmmm hmmm hmmmm...patutpun terbelahak makan lemang tadi..ada yang menyebut kat sini ek? hu hu hu

koshary said...

Terasa pulak, sebab aku pun salah sorang yang menghilang kan.

Okeyy, insyaAllah, re-activate!

therosputih said...

shazz
adakah 100penulis ini sudah ditinggalkan zaman kegemilangannya?

therosputih said...

anyss
nasib tak terchekik kan...hehehe

therosputih said...

koshary
tidak merujuk kepada mana2 blogger...cuma terasa sesuatu sahaja...kenapa suram eh...