Saturday, October 9

Petua Kecantikan Semulajadi 2

Artikel ini adalah sumbangan dari Zanjabil.


ok...kita sambung sikit bab petua nak jg jecantikan ni...jangan ingat ni untuk perempuan je...laki pun blh amalkan..huhu
kali ni aku nak cite sikit tentang KETUAT...kalau xknal ape itu ketuat,korg tgk kat kaki korg...kalau ade bahagian kulit keras yg len macam ckit bntuk nye,ketuat la tu..huhu...benda ni mungkin x bahaya,tapi x slesa dibiarkan ada kat kaki...x lawa pun kalau org nampk..haha

I jual Gua beli

Artikel ini adalah sumbangan dari Phatlee.

nama lain untuk tajuk diatas ialah Shopping.

semalam gua gi shopping. Dengan wang sebanyak seratus dollar,gua dapat beli satu sweater calvin klein,
satu baju levis dan dua pasang kasut adidas.Serious gua puas hati.Dahlah murah.Branded lagi tu.perrh.