Monday, November 15

Salam kenal


salam kenal semua...
terima kasih pada 100penulis kerana bagi peluang kat saya untuk berada disini...
& salam kenal juga kepada para editor ^^...
tak nak taip banyak-banyak yang penting simple dan sempoi ajer untuk 1st entry ni..

terima kasih sekali lagi pada 100penulis...rasa terharu kerana bagi peluang kat saya berada kat sini semula...dan kalau saya ada salah silap kat editor + kawan-kawan yang lain saya minta maaf...

semoga hari ini lebih baik dari semalam

end-

p/s : sebenarnya tatau nak kata apa cz terharu sanggat T_T

15 comments:

Azza Zahra said...

Slmat kenal(:
& selamat kembali.

nur.sa said...

hi cik liz.salam kenal. dah macam nama ex bos kat ofis ni haaa. :)

hentakbelipat said...

yes! mari berusaha utk yg terbaek!

Q said...

Selamat menjadi ahli keluarga 100Penulis.

afifaa. said...

selamat berkenalan. (:

Cik Liz a.k.a Leza said...

terima kasih semua...selamat berkenalan ^^

Kenduri khatam Al-Quran

kusut said...

..seperti pernah kujumpa! hehe


neway,
welcome cik liz ^^

Cik Liz a.k.a Leza said...

@kusut yessssss mcm pernah jumpa jugak kan hoho...thx again ^^

chenta said...

selamat berkenalan cik liz ^_^

Fina Sophie said...

cikliz.. mcm prnh dgr la nama ni. glemer sgt kot.. hiks. anyway, slmt berkenalan n slmt dtg cikliz ;)

anyway banner tu, imej kucing tu i suka laaa... ^^

Cik Liz a.k.a Leza said...

@Fina...hehe kenal la tu...salam kenal kembali..tq

anyss said...

Salam,
Selamat datang ke 100 penulis...moga2 cil leez selesa di sini ;)

nanti tulis banyak2 dan panjang2 dan bagi menarik skit ya hu hu hu


Berapa Panjang Nak Tulis Entri?

humbleyat said...

hi cik liz..welcome the family..:)

comella kucing hitam tu..hehe

Cik Liz a.k.a Leza said...

anyss, tq salam kenal kembali... :)

humbleyat, tq ;)...kucing hitam yg kiut hehe

Miss Kira said...

salam kenal...
;)