Wednesday, October 13

Teka Tekuk Jika Pandai

Salam peeps!

Serius ini bukan kontest. Saja nak tahu yuollz punya jawapan. Hihi!


KENAPA LELAKI (dalam konteks ini) MASA MUDA MEREKA RABUN JAUH, TAPI BILA TUA RABUN DEKAT?

Sila jawab :D

5 comments:

Fariq said...

haaaaaa..
no answer..

Clarky Afif said...

haha esok petang aku bagi jawapan

cik ain said...

hahaha sebab mybe waktu muda asyik mate tgok awek2 je.. pantang jumpa lalu sebelah, mst pandang.. awek dekat je pandnag, awek jauh xpndang sbb rabun jauh..

waktu muda, mmg la rabun dekat. sbb isteri depan mate dah berumur, sama lah mcm laki nye.. pndg isteri xnk, konon dah jemu. padahal dulu2 dia yg over ngorat ister

koshary said...

masa muda kita tak nampak jauh, tak berfikiran ke hadapan. bila dah tua, nampak yang jauh jek, depan mata tak hargai.
hehe. at least i tried la kan.
answers!answers!

r.k said...

ahh ,, givap !