Monday, October 4

Oktober Menjelma Lagi

Salam...

Selamat petang semua...

Alhamdulillah.. Sudah masuk bulan Oktober...

Ada apa dengan bulan Oktober ni...?

Pada 30 September 2010, keputusan temu duga penempatan guru dah keluar...

Syukur Alhamdulillah.... Saya BERJAYA...
Syukur sangat-sangat...

Lepas ni tunggu posting je lagi...
Hehe...

Pada 1 Oktober 2010...
Saya akan terbang ke LCCT....
Dah lama tak naik belon...
Hehe...

2 Oktober 2010...
Ada Majlis Gemilang Graduan Aidilfitri di Kolej Canselor, UPM...
Program meraikan alumni Kolej Canselor...

8 Oktober 2010...
Ayahanda & Bonda berangkat ke LCCT...
Tujuan mereka dtg ke UPM sebab menghadiri majlis konvokesyen saya...
Hehe...

12 Oktober 2010...
Hari Konvokesyen saya...
Kepada sahabat-sahabat...
Sila la datang...
Bawak bunga k...
Hehe...

InsyaAllah, saya akan bawa Ayahanda & Bonda pegi jalan-jalan 
sebelum mereka balik ke Kuching semula
pada 13 Oktober 2010...

18 OKTOBER 2010...
Hari Ulang Tahun Kelahiran Saya...
Hehe...
Ingat lagi tak wishlist untuk hadiah besday saya?
Hehe...
Sila ingat k...
Kalau tak ingat, sila cari lagi kat entri-entri yg lepas...
Huhu...

20 Oktober 2010...
Saya akan terbang semula ke Kuching, Sarawak...
Entah bila akan ke Semenanjung lagi...
Huhu...

Baiklah, saya nak beradu awal malam ni...
Doakan saya selama pergi & selamat kembali k...

Adios...

~~~... Tak sabar rasanya untuk berjumpa dengan sahabat-sahabat saya & si dia...Huhu...~~~

13 comments:

nur.sa said...

wah! congrats in advance la ye.

nak konvo dah. dekat plak date dengan birthday tu. bestt.

eh. happy birthday juga.

kusut said...

wahhh konvo! congrats azwandy! and welcome to real life hehe

eh konvo degree ke post-grad?

h A n Y S said...

wah! macam bizi je..
anyway, congrates utk konvo nanti!
greet awal2 snang skit..hehe

cik ain said...

October, specialnye untuk awak :)
eh, bufday saya 14 hb, hehe sama Bulan dgn awak la :)

KeCiK said...

Congratulation chegu! posting mana bos?

Hepi Besday in advanced!

Azza Zahra said...

Konvo? Upm?
Wahh! Kite same sesi
larr!

humbleyat said...

tahniah azwandy..pasti kalendar bulan ini penuh dengan jadul yang padat..harap dapat buat pengurusan masa dengan baik yerk..

Sofia said...

Eh2.. Azwandy... samalah . kite pun berjaya jugak interbiu GST tu..Alhamdulillah.. Tahniah2..
Hepy dan rasa best sgt nk g konvo kn..sebab dah tau boleh posting..
Mintak kt negeri mana posting?

sYazY_dZaiMa said...

Wow!!congrats for your convo & posting. an early wish, happy birthday!!nait belon bait2 oiii,hehe..

chenta said...

tahniah ye...konvo la hari yg ditunggu selepas berthn berhempas pulas belajar..

saya ex-kolej canselor, UPM juga ^_^

kata kila said...

besday kila bulan okt.miahhaahah

btw congrats yeah!

[z@ck] said...

nak habis sem dah! syok tak sangga ni =)

fndrocka said...

Nanti datanglah semenanjung lagi..bercuti