Monday, October 18

Karaoke tertutup di blog

Salam sejahtera...
Apakah yang anda buat semasa berblog?.  Maksud saya selain dari mengemaskini blog kesayangan anda...  Bagi saya, saya akan berkaraoke dengan senarai 14 lagu yang terpilih mengikut "mood" semasa saya, di muka blog "Lagu dan Permainan"...

 


Selalunya saya akan bertabiat (bukan bertarbiah tau) begini bila petang-petang, waktu orang dah balik ke rumah dari pejabat ataupun waktu malam atau awal pagi apabila saya tidur di kedai saya.  Bukannya takde rumah tapi kerana ada kerja yang nak disiapkan.

Inilah salah satu cara saya untuk melepaskan "tenaga negatif" yang boleh memudaratkan fikiran jika dibiarkan.  Sambil menyanyi / karaoke, kerja pun sama dibuat.  Jadi tak ada masalah...  Suara tak sedap takpe, asalkan perangai tu "sedap" mata orang yang memandang...

4 comments:

kusut said...

sambil blogging sambil mengenangkan kerja2 yg sepatutnye dibuat masa blogging. hahaha

d_tieah said...

Menarik..
Huhu..
X habiskan duit pegi karok kan?

nur.sa said...

sambil berblog, selalunya dok perah otak nak susun ayat kalau entry yg panjang.

tapi biasanya, taip je. takde wat apa-apa.

Fina Sophie said...

oh sambil tulis entri blog ek? urmm.. biasanya dgr lagu sj utk dptkan feel sblm atau waktu sedang menulis. nak karoke tu hal lain. hahahahahha :D