Wednesday, October 13

Hati Seorang Kekasih

Salam..selamat pagi!! kali ny Kyra nak kongsi email yang Kyra dapat..email ni berkisar tentang hati seorang kekasih..betul ke tak..entahlah..tapi bila baca rasa menarik..:)

bila kita sayang orang tu..
kite terime je ape yang dye kate kat kite..
tapi..
bile kite tegur dye..
dye cop kite kaki berleter..
tapi..
hati kate..xpe..sifat manusia..

bila kita sayang orang tu..
kite tunggu dye lame pun xpe..
tapi bile dye tunggu kite..
dye marah2..
hati kate xpe..memang salah kiter pon..


bile kite sayang orang tu..
kite xtdo pun xpe..
layan dye yang ngah bosan..
tapi bile kite?ade dye layan kiter?
hati kate xpe..
dye bz la tu..

bile kite sayang orang tu..
kita kol nak cakap dengan dye..
tapi dye gayut dengan orang lain..
hati kate..
xpe..dye ada hal la tu..
bile kiter sayang orang tu..
kite jadi macam nak gile bile dengar dye sakit..
tapi bile kite sakit..
dye siap kuar njoy dengan kawan2 lagi..
hati kate..xpe xkan nak berkepit dengan kite 24jam..biarla dye kuar..

bile kite sayang orang tu..
kite sayang nak tinggalkan dye selamenye..
tapi dye xtahu..
yang kite berdepan dengan maut..
walaupon kite sakit..
dye kate ala sakit biasa2 je..jangan ngada2..
hati kate..macam mane la bile kite xde..mesti dye gembira..

huhu..sayunya bila baca kan..ada betul jugak..hopefully janganlah ada kes macam kat atas tu..jagalah pasangan elok2..:)

9 comments:

r.k said...

tapi kalau dia sakit , kite ye ye nak bawak jumpa doktor , tapi dia kate skit je ni , jangan ngade-ngade ...

hati nak cakap apa ?
hmm :)

hentakbelipat said...

pagi2 lagi dah rase dalam sinitron ni camne..hehehe sedeh2

Sumandak Kinabalu said...

Hargailah orang yang kita sayang setiap saat kerana kita tidak akan pernah tahu jika hari esok masih ada...

nur.sa said...

cerita kita,dia dan hati...

sayang menyayang..cinta dikenang.. laalalaaaa... nyanyi sket kasi tambah rasa sayang tuh.. haha

Fynn said...

haihhh...
syg sgt punya psl lah ni?
hurmmmm...

d_tieah said...

Hoho..
Kerana cinta..
[Tetiba teringat lagu Ning Baizura..]

Fina Sophie said...

ala tinggalkan je. cari org yg might actually treat you well. fullstop.

kusut said...

hehe

men are from mars,women are from venus

Kyra said...

lalala..hehe..lu pikirlah sendiri..!
:P