Wednesday, October 27

5 'Cacat' Lelaki Yang Membuatkan Perempuan Tergoda

Perempuan tergoda dengan 'kecacatan' yang ada pada seorang lelaki?? Mungkin ada benarnya... Macam mana tu??? Sila lihat point-point di bawah:





  • Lelaki Ulat Buku


Siapa kata lelaki ulat buku tiada kelebihannya?Jangan terkejut lah zaman sekarang ni lelaki ulat buku ada perempuan cantik dan seksi.Menjadi tarikan perempuan kerana sifat si lelaki tuh yang pelik atau aneh berbanding lelaki yang 'biasa-biasa' saja.

  • Lelaki berparut


Mungkin tak ada yang menyangka bekas luka atau parut boleh menjadi daya tarikan perempuan. Bekas luka dianggap lambang kejantanan oleh banyak perempuan. Ini kerana perempuan lebih suka ingin tahu disebalik cerita luka itu boleh terpahat.

  • Lelaki berotot (muscle)


Bagi sebahagian perempuan, muscle membuatkan lelaki menampakkan seksinya dimata perempuan. Apatah lagi jika muscle itu keluar ketika lelaki tengah bersukan. Perempuan yang melihatnya pasti tergoda.

Mengikut kajian, lelaki yang mengeluarkan hormon androstadienone boleh membuatkan perempuan ghairah.Namun yang perlu diberi perhatian adalah kebersihan diri. Jika tubuh korang tidak bersih, muscle yang keluar akan menimbulkan bau yang kurang sedap.Kalau dah bau busuk tu perempuan mana nak dekat ngan korang? Hehe...

  • Lelaki beruban


Bagi golongan yang sudah berumur,tumbuh uban mungkin merisaukan mereka.Kini tak perlu lagi menyembunyikan rambut yang beruban. Kalau boleh biar saja. baru la nampak korang tu makin hari makin matang! Ini kerana uban memang dijadikan lambang kematangan dan kedewasaan oleh sebahagian perempuan. Jadi buat apa tutup? (^_^)

  • Lelaki berkacamata


Mengikut satu kajian di Stockholm, perempuan kini lebih tertarik dengan lelaki berkacamata. Pintar dan cerdas adalah alasan utama prempuan memilih lelaki berkacamata. Jadi bagi korang yang memiliki penglihatan kurang baik, tak perlu ragu memakai kacamata. Yang penting, sesuaikan bentuk bingkainya dengan bentuk wajah korang.


Rasa-rasa korang kategori yang mana?? Hehe...

Jom berguling-guling disini:

Azrul Hisham - My Real Life


25 comments:

adrinaqamarina said...

suka budak kacamata! :D

r.k said...

pergh , kalau ulat buku yang beotot serta mempunyai parut dan memakai cermin mata memang boleh celen casanova yang perfect tu .. haha

nabilah_2908 said...

haha...setuju dgn point yg last sekali...

minat dgn lelaki yg berkaca mata.... nampak mereka ni smart je... :)

[z@ck] said...

Lelak berotot please!
=P

chenta said...

yang last tu..

iloike!

Kazaztan Team said...

lelaki yg perut ke depan tdk termasuk kah???

cEro said...

lelaki berparut arr baru nmpak jantan!!

cKyN WaN said...

i suka kacamata!!!!!!!!

dan y len2 ade kt sini:

ciri-ciri lelaki idaman ckynwan hehehe

suziesanji said...

Lelaki berotot dan berkaca mata.. yeshh!!!.


yang beruban? no please...

puteriqaizyan said...

lelaki ulat buku!!
yehaaa!! ;D

ASaDa RyutaRo said...

kenapa lelaki boroi takde dalam senarai??

nak jugak! hahaha

Nur Azila Ismail said...

suka yg berkaca mata :)

KeCiK said...

Oh yes. Gua macam dah nampak sinar harapan.

Miss Kira said...

suka lelaki berkacamata.. =)

Azrul Hisham said...

@Kecik:

haha...sinar harapan yang macam mana tu? hehe :p

koshary said...

@kecik
same same =DD

Raja Fiqri Fauwaz said...

yeah.. Aku dpt 3/5 di situ..

Uban same otot je takde.. Haha.. Lpas ni mntak keje buruh kasar r..

Chip said...

Wah...kalau aku sarung kacamata boleh jadi lelaki ideal 5/5 nih. Otot tu je kene selak lemak sikit...mesti jumpa punyalah...ahaks!

Fynn said...

aaaaaaaaaaaa!
semua suka weyh!hahaha

nur.sa said...

nampak gaya yg berkacamata ada harapan cerah dpt gf lepas baca entry ni. :D

d_tieah said...

LELAKI BERKACAMATA..
Hehe..
Lg2 dia guna kaca mata bingkai hitam..
Betul2..
Skrg pun cinta separuh mati kat sorang laki yang guna spek bingkai hitam..
Ngee.. :)

KeCiK said...

@koshary dude,papehal update gua lah. kita leh tukar2 tips. Haha.

All hail to the spectacles man!

Amni said...

yang last tu betul kot.. hahaha... saya sangat suka laki pakai cermin mata.. wallaaa...

hentakbelipat said...

lelaki berotot tu 'cacat' ke..hahaha

kusut said...

@____@

aku tak pakai spek, takde uban, tak muscular, takde parut.. baca buku pun lepas kawin baru start. haha nasib baik dh kawin baru baca ni kalau tak down setahun aku

btw.. aku tak guna bomoh ok!