Monday, September 6

Salam Mesra dari Singapura

Salam mesra buat sekalian dari saya,  Ana Suki.

Terdahulu, ingin saya memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersilap mahupun terkasar bahasa.

Berasa agak besar hati ini kerana dapat memberanikan diri (akhirnya) untuk memperkenalkan dan melampirkan warkah pertama saya hari ini dengan penuh niat semoga dapat mempereratkan persahabatan sesama penulis-penulis di sini. Saya telah diperkenalkan kepada 100Penulis melalui sahabat saya atau lebih saya anggap seperti kakak saya sendiri iaitu Sis Ratu.

InsyaAllah, sekiranya diizinkan Allah swt.. akan saya muncul kembali bersama cerita-cerita atau informasi terkini mahupun gambar-gambar indah yang akan saya berkungsi sama. Idea yang saya kemukakan belum lagi di pertikaikan kerana sedia maklum saya seperti Muslimin dan Muslimah yang lain agak sibuk dengan persiapan Syawal yang akan muncul tidak lama lagi.

Sementara ini, anda sekalian amat dialu-alukan untuk menziarahi Blog Peribadi saya.

Dari itu, sebelum saya mengundur diri.. sekali lagi saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.. dan tidak lupa juga saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri.. minal aidil walfaizin..

Sekian,
Wassalam..

27 comments:

kata kila said...

selamat hari raya ana :)

salam kenal dari kila

Ana Suki said...

Salamz Kata Kila!!

Selamat Hari Raya untuk anda sekeluarga!

Terima kasih.. (",)

Raja Fiqri Fauwaz said...

selamat pagi dan salam kenal. :)

Ana Suki said...

Selamat Pagi Raja Fiqri!!

Salam perkenalan untuk anda juga.. (",)

kusut said...

slamat kenal jugak!

n slamat hari raya, maaf zahir batin. terase kelakar pun ade bile awal2 kenal dah mintak maaf ye? hehe takpelah raya punya pasal

Q said...

selamat menyertai 100 penulis dan salam kenal..

100penulis said...

G13 - Thursday 9hb

Ana Suki said...

Kepada Kusut, apa khabar?

Hehehe.. mestilah.. takut terlalutkan.. Salam perkenlan ya!! (",)

Ana Suki said...

Salam perkenalan kepada Q.. Selamat menyabut Lebaran!! (",)

Ana Suki said...

@ 100penulis ~ noted! Thx!

Aida Ismail said...

Salam kenal Ana Suki =) hehe

Ana Suki said...

Salam kenal sis Aida!!! (",)

[z@ck] said...

salam perkenalan ana suki =)

Ana Suki said...

Sama-sama [z@ck] !!! Selamat menyambut lebaran.. (",)

humbleyat said...

selamat berkenalan!;-P

cIk JanNah said...

morning..
salam kenal ana suki!

nur.sa said...

selamat hari raya ana, dari saya nur.sa ^^

raya kat mana tahun ni? eceh saya tanya macam dah kenal lama.. hehe.

Azrul Hisham said...

welcome ana :)

salam aidilfitri :)

ijanlah said...

Salam aidilfitri

Leza said...

Salam kenal Ana Suki ;)

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Ana Suki said...

@ humbleyet ~ Selamat berkenalan! Terima kasih!!

@ cik JanNah ~ Selamat Pagi! Salam berkenalan, cik Jannah!

@ nur.sa ~ Mana lagi nak beRaya kalau tak dikota Singa jugak.. kita takde kampung lah.. hehehe..

@ Azrul Hisham ~ Thank you, Hisham! Selamat menyambut Aidilfitri!

@ ijanlah ~ Salam Aidilfitri kembali..

@ Leza ~ Selamat Lebaran buat Leza sekeluarga!

Malek Ku said...

welcome to d club

Azza ShanShan said...

Salam Aidilfitri.
(:

Ana Suki said...

@ Malek Ku ~ Thank you.. and Eid Mubarak to you & family! (",)

@ Azza ShanShan ~ Salam Aidilfitri to you too! (",)

Nurul Zaty said...

ana suki!! selamat hari raya!
dari s'pore yaa?? tinginya nak gi sane

:) ^_^

Ana Suki said...

Zaty sweetie!

Salam lebaran! Datang lah sini.. buzz me, I'll bring you around.. (",)

Fina Sophie said...

eid mubarak, ana suki :)