Sunday, September 12

Q dipertengahan A hingga Z


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Q = a-z

 

 hari ni Q nak buat entry tag untuk semua penulis kat laman 100 Penulis ni.

 tag ni Q cipta lama dah dan Q rasa nak main semula

senang saja. nama tag ni 'A-Z'

macam mana nak main?

senang je...korang buat ayat berdasarkan abjad A hinggalah Z

korang boleh tengok contoh kat sini

 

A – Assalamualaikum pembuka bicara…
B – Bulan Syawal kita beraya
C – cikda belajar kat UK
D – Di Hari Raya ni kita kena saling bermaaf-maafan. minta maaf ye kawan-kawan..
E – Entah kenapa sejak dua menjak ni hidup kurang terurus dan serabai menyapa jiwa
F – Fikir banyak tentang tunggu kerja, tanggungjawab dan kekosongan suri dihati mungkin…
G – Geng bas sekolah!!…tak de motif..
H – Hidup perlu diteruskan walaupun banyak halangan yang melanda.
I – Indahnya hidup ini kalau semuanya mengikut ape yang kita rancang.
J – Jangan melawan takdir tuhan. terimalah seadanya apa yang ada pada diri kita. betul tak?
K – Kuey Tiaw Goreng adalah makanan kesukaan Q.
L – Lumut adalah manusia bukan lumut di tepian gantang. haha
M – Mengadap komputer adalah rutin harian yang tidak boleh dipisahkan. Same penting dengan makan.
N – Nak pergi bercuti kat pulau yang cantik, nak lepaskan tekanan. Sape nak ikut…
O – Orang Mesir suka makan Kosyari
P – Paling tak suke perempuan yang mulut celaka sebab ape yang keluar kat mulut melambangkan peribadi. Betul tak?
Q – Q adalah awalan nama bagi manusia yang hebat di atas muka bumi ini. tak caya cari..Ha…ha…ha…
R – Ryutaro Asada suka buat sapaan menarik kat chatbox. hahaha
S – Simpanan aku makin kering. Help, give me some job!!
T – Tupai Karan di Jepun dipanggil p.i.k.a.c.h.u. hahahah...
U – Ucapan beribu terima kasih kepada yang sokong blog Q selama ini. Harap kita dapat terus berkongsi pendapat. Nice to know U all. Yang jadik ghost reader tu joinla sekali berdiskusi, rapatkan ukhwah.
V – Villain is out there, that’s why im called to be superhero. Ngaaa……
W – Why??? Don’t believe aa…
X – X box adalah sebuah permainan, XXX adalah permainan syaitan ye kawan-kawan...
Y – Yang ini merupakan abjad yang kedua akhir jadik nak letak yui92. ingat nak letak Yap Ah Loy je
Z – Zamat zuga zag zi, zusah zila zak zembuatnya. Zapi zakpe, zkukan zebat. Zazaza…
disebabkan tag ni sebenarnya milik Q jadi taknak tag orang. nanti kene tag balik. hehehe…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Q nak tag semua yang ada dalam list ni

mari kita saling kenal mengenal...

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

15 comments:

Aida Ismail said...

wahhh, comelnya Q..kihkih, tapi kan bnyak2 dari A- Z, cikda suka yang F - kekosongan suri di hati..hehe, salam kenal Q dari cikda.. =)

Ratu said...

yikes! nama sy anda tag jgk ye? ingatkn sudah terlps, rupenya terselit nama sy di bwh skali... dgn tk malunya sy bertanya, ada award ke Q? (projek sy mengumpul award) hihihi...

koshary said...

GBS! 'gejeeeng!'
hehe.

N: nak pergi bercuti di pulau yang cantik.
- jom pegi mabul jom!!mmg teringin sngt2 nak pegi nieh!duit jek tde lagi. HEHE

kata kila said...

hhahaa.comel je tag ni!

Q said...

@cikda - kenapa? ada suri rumah nak diperkenalkan dengan Q ke? huhuhu

Q said...

@ratu - amboi..amboi..amboi...insyallah nanti Q buatkan. nanti kalau dah buat bagitau tau. nak buat spotcheck. hahahah...

Q said...

@kosyari - nek pergi memang seronok. tapi duitnya tak seronok. huhuhu

Q said...

@kila - secomel tuan punye tag kan...kan...kan...joinlah sekali..huhuh

ASaDa RyutaRo said...

hehe.. asada pernah buat tag macam ni dlu.. meh tengok..

mangsa ugut buka mulut

so kira tak yah buat lagi la kan? ngee.. =P

Q said...

@asada - fuyoo dah jauh tag tu pegi. Q buat tag ni taun 2008. nak buat lagi atau tidak tu terpulang kat asada. tak paksa pun. huhuh

miss faten said...

Oh wow ;)
Tag yang sungguh kreatif ;D
Amat - amat memerlukan serta menggunakan daya pemikiran yang kritis lagi tajam. Susah tu nak buat ayat woo, barangkali ? :)


Pepun Salam Syawal ke - 4 :D

Tupai Karan said...

Q.. veri de kretip lah..

mana lak Tupaikaran kat jepun pangge pikachu.. emm tang karan tu betui la kot.. ngeh3

Malek Ku said...

lol

kusut said...

A sampai Z! rajin nye ko Q
aku rase kalau aku attempt buat ni mesti tewas tak sampai halfway. haha

<a href="http://kusut-blogs.blogspot.com/>^^</a>

Q said...

@kusut - tak cuba tak tau. cuba tengok contoh asada dgn Q. senang bah itu...