Monday, July 4

Pengumuman kepada semua Muslim Blogger!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pengumuman kepada semua blogger muslim (terutamanya yang menggunakan domain blogspot)
mari kita buat satu eksperimen...
cuba buangkan 's' yang terdapat pada URL korang masing-masing
dari Blogspot kepada Blogpot
maka akan terpaparlah 
Bible Study
LAMAN PENGAJIAN BIBLE TERBESAR DI DUNIA
DENGAN PENGARUH JEWISH DAN YAHUDI ISRAEL!

URL kita telah dimanipulasi?

bukan nak suruh korang dok ngaji benda ni
tapi Q nak beri peringatan kepada semua kawan-kawan blogger muslim yang Q sayangi ini
pastikan URL yang korang tinggalkan kat mana-mana
tak kiralah kat komen ke, kat cebok(baca: CBOX),lamat chat, facebook,
adalah tepat
Q pernah alami sendiri
sebab tu beri peringatan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

12 comments:

Tupai Karan said...
This comment has been removed by the author.
.s.o.f.i.a. said...

lorh..... tak nah tau pun.... kena berhati2 nie.....

Fina Sophie said...

dah try weh.. T_T mmg btul..

Pert Doherty said...

Waaa.. citer pasal 666 pn ada..

pencari tuhan said...

damn it!! betul ar..sume bende skang ni sangkut paut..duuhH!!

Ratu said...

da try jgk... serammm... tq Q atas peringatannya...

DeAnAiNi said...

uish bahaya siot..thnks Q..

humbleyat said...

nasib baik q dah inform..anyway tq...
ada info baru..

Ana Suki said...

Issh.. ya ampun.. thx for the infir, Q !!!

Miss A said...

thank you soo much for the informations :)

My Little Diary said...

errmmmm....
baru tau..

haffizmohdnoor said...

Apis banyak kali terkena nih..klik link blog keluar laman web tu..