Wednesday, September 15

Kalau Korang Tengok...Korang tentu Terfikir

  • Kalau korang tengok....

Orang suka sangat cari angpau duit raya

  • korang tentu terfikir...

kompom dia nak isi duit raya untuk bagi orang yang raya kat rumah dia

  • Kalau korang tengok...

orang yang bagi korang hutang

  • korang tentu terfikir...

dia mesti datang nak minta hutang.

  • Kalau korang tengok...

ramai orang yang ada kereta kat Malaysia

  • korang tentu terfikir...

bila raya menjelang sesiapa yang balik jauh tu memang kena banyak bersabar :)

11 comments:

fariehan ibrahim said...

a'ah,
lpas bce, bru t'pikir.
hahaa ;)

ASaDa RyutaRo said...

tetiba terfikir lain lak..

org suka cari duit angpow, mesti dia tak dpt lg duit angpow.. macam saya..

org yg bg hutang, dia baik hati nk bg tolong..

org ada kereta kat Malaysia? err.. raya nak balik kampung, mesti kena servis dulu..

Sumandak Kinabalu said...

jap..jap
nak tutup mata dulu, bayangkan then baru pikir ;)
apapun jangan hutang dengan along sudah...

kata kila said...

betol betol betol.kekekek

anyss said...

Mmmmm tengah nak bayang ni...

Malek Ku said...

pening3..hehe

kusut said...

pikir duit.. zaman sekarang susah betul nk lari dr hutang kan?

Azza ShanShan said...

Yeap, dah bace baru terpikir.
Yang sampul duet raya tuh,
pena gak dapat sampul yang dikitarsemula.

sYazY_dZaiMa said...

tengok dan fikir memang selalu datang tiba2,haha.

humbleyat said...

tengah fikir jugak ni..berkerut dahi nak membayangkan, asal lepas raya pasti papa kedana huhu

nur.sa said...

yang saya terfikir tadi part yang ramai orang ada kereta kat malaysia, mesti saya ingat semua kereta tu depa beli hutang.. tak terfikir lak jauh nak balik beraya.. hoho